2012年4月5日 星期四

大規模殺傷力武器(追加至2012/4)

半個月前我先話"09年上市的新股當中,@^,&(,^&,*#@%,*@(^,*#%!,(#),*#&,&%),*@(,合共10隻,有極大幾會出現相同的情況",話口未完就^&就比人撿左劑
分析保薦人而已,即使是今年上市甚至未來上市,睇佢招股書第2頁(第1頁是"封面"第2頁是"重要提示")就知佢有冇裝炸藥了,基本上比個上市名單我就可以
如果2010年上市的又如何呢,由於成90幾隻股,工作量太大了,不過我還是勉為其難的篤佢地出黎,鑑於最近證監有意收緊門檻,德勤之類開始怕死,唔再係炮杖上面潑水,之前點唔著的現在也能炸得嚮了,雖然味皇有D鍾意睇人X街,但我也知道金手指的急切性
(%#,($*,@!**,*&#,!)!(,(#^,*#%^,!^*@,@#*,*#!@,!*#!
意外地少,共11隻,不過我指的是即時危險,唔代表其他冇野,另外只用單一結界亦有盲點,例如分唔到今次的1698同1007
至於(#^是向下炒,供合CB,類型有D唔同

在2011年上市的,未夠50隻,當中內藏高性能炸藥的包括:
!)*(,!!$#,!!@!,!!%),##^#,^*@*,!!^%,!^^#,!@#%,!)*@,!!%@
共11隻,比例大幅提升,顯然是港股劣質化最嚴重的一年,今次的盲點是1380,似乎要注意的外資保薦人需要追加
至於!)*(,!!%@是向下炒,供合CB

在2012年至今日為止上市的22隻,當中內藏高性能炸藥的包括:
*)(),!@^#,!@*!,*@$@,!^((,!#)),!#@(,!^!#
共8隻,幾乎一半....其中!^!#仲招緊股,現家事先講明中國製的股票會爆炸
*)()是向下炒,供合CB

解釋一下,在向下炒的過程中,供股合股係收集控制權的手段,發CB(可換股證券)係將控制權由人頭A轉去人頭B的手法,通常會伴隨公司改名的情況

只有固定幾個保薦人保薦的股先會變成向下炒,舉個例子,柑痢瘋同柑膀每次作保薦的時候都身兼保薦人同清盤人的角色,兩者不同的是,被保薦人的債主的是地下錢莊同地上錢莊的分別,只有比地下錢莊老闆擺上檯,先會向下炒

沒有留言:

張貼留言