2012年1月3日 星期二

新年快樂

柏文:大家好,呢度係港台節目"三個大肥老",我係節目主持柯柏文,介紹兩位嘉賓,相信大家都相當熟悉
大C:觀眾好,祝大家新年快樂
青蛆:.....
柏文:青蛆,你面色好像不太好?
青蛆:.....沒甚麼,大家好
柏文:兩位難得同時上節目,有甚麼想分享的
大C:其實我想上清談節目好耐了,成日金木水火好悶的
柏文:我就剩係對其中的"金"有興趣的
大C:就知道你是戰隊隊長....甚麼黃金勇者?
柏文:是白銀戰隊
大C:金銀本是一家啫,聽說好難招隊員?
柏文:現在得一個隊員咋,其他招的人,一到要收會費時就失蹤,難委準備左咁多白銀大將軍(拿出銀打火機高舉),威風凜凜式!
大C:(扮刺眼)那個隊員呢?
柏文:佢是負責收會費的,所以宣傳時都好落力....我樓上整冷氣果個裝修佬,話無牌比意見比證監查,我都叫個隊員要少心D,條文好似係"任何人無牌比意見都犯法"
大C:其實呢條條文大有文章
柏文:何解?
大C:"無牌比意見都犯法"是明確的,但"任何人"就的"人"的定義可以商量,香港是最專重人權的,政府會保障所有弱勢的人權,係咪好好呢,嘛...至於有錢人,則不是人,"有錢人"屬於另一種物種類似死物或者魔物的分類,所以對"人"的法律並不適用,同白馬非馬同一道理
柏文:即是說條文中意見是否正確並不是主體,凡是無牌說的都錯都犯法,除非唔係人講出黎,至於我地有牌,無論意見是否正確,點講政府都話啱,不過隊務還是交比隊員打理就好了
大C:你就好啦,其實我都有D嚮往勇者的生活
柏文:大C你有所不知了,勇者其實只係稱號,係賺唔到錢的,就算是最著名的勇者AAA同あああ,平時都係靠闖入民居爆寶箱同盜墓為生的,只是同小偷強盜不同,比我們搶了的人要說多謝咁解
大C:哈,哈哈,比起勇者,我都係想做長老多D,指使勇者出去打怪,勇者打贏我可坐享其成,勇者打輸我又唔會少一忽肉,得閒跳下結他他都不知幾寫意...青青,唔好唔講野啦,你都講下?
青蛆:.....小女子就嚮往公主的生活了,在秘密的後花園內撲蝶,遇到惡毒的巫婆,果個巫婆,果個生菜絲乜都唔識,仗著自己後生有些少姿色....(柏文:咳咳)....然後騎住白馬的王子出黎英雄救美..
大C:(少少反胃地嘟嚷)就算有最多都係騎住白馬的多哥王子
柏文:(小聲同大C說)我地都係唔好刺激佢好
青蛆:?
柏文:(手忙腳亂)現在看看觀眾來信,我看看...這是問大C的,署名"呆一王"的觀眾問點解仲未有23000點,話現在同你估的差咁遠
大C:我記得兩年前又係呢個觀眾(惹到佢嗎),其實差唔多啦,一脈相連23000,一站直達18400,延續傳統美元的低息疲弱,亦同享歐洲債務評級下降,加上區內歐豬臨立,4國違約僅1步之距,資本主義氣氛濃厚,絕對是投資基金的理想環境....呀本人沒有持有以上基金
柏文:呢位觀眾仲想送左首詞比大C,"大C神技夠老友,平時皆勸要持有,向左走向右走,頭",佢仲問大C的真正身份同黎地球的目的
大C:(開始捽肚皮--攝影師近鏡)(身後出現煙霧--工作人員搧風)(頭上光柱照下來--打開黃色射燈)(兩手交叉充滿自信--保險經紀標準姿勢)燈燈燈櫈,無論怎樣的愿望,我都能助你實現3個
第一節完

柏文:最近好多金股上市,周六福天價上市更吸引眼球,並立即納入乜乜指數中,我對金價是全面看好的,當然包括白銀,唔知兩位有乜睇法
大C:金價上升主要是因為其他投資工具失效,好似現在是通縮定通漲都不明時,金價是不應該升的
青蛆:股市現在已經很低賤了,相信值博率比黃金高,本人手上沒有持有任何股票(持有乜乜亞洲指數期貨)
柏文:(一面不悅)讓我們看看相關影指股的情況,金大福跌11%,鑫六福跌18%,金六福跌15%,林瑞麟跌26%,其實金價是無下跌的,主要是市場憂慮計劃生肓影響金器的銷量...新上市周六福跌24%,拖累乜乜指亞洲數跌600點
青蛆:(青蛆面皮一震,流下兩滴眼淚)唔知要搞幾多次講座先有(小聲)唔?我沒有持有,只是替股民難過
大C:(知道屯有大量白銀期貨,指白銀大將軍的尾數)柏文,你覺得點?(手上拿出一支煙)
柏文:OK,這只是短期調整,長遠還是一注獨贏,可以繼續持有,另外呢度唔比食煙
大C:(驚愕)我不是吸,我只是拿著而已
青蛆:有首童謠你聴過未--點彤彤,彤彤飛,飛去邊?陰鳩你
大C:證監都有首歌--無論你有百般對,問過又如何,投資先要交功課
柏文:我們不如說下其他問題吧,不如說下時事?
青蛆:古有孟姜女哭崩長城,其實長城不是因哭而崩,而是長城建築質量差劣,孟青女發現豆腐楂問題先哭的,只是發展商推卸責任先屈別人破壞公物的
柏文:???你是指...
青蛆:香港的發展商實在太冇良心了,股票陰人跌咁多,連新樓都有裂痕,浴缸下面是冇地板穿洞的,地腳線是空心的,又沒有掠衣架(怒氣沖沖)
柏文:你買了心擴神怡 ?
青蛆:是朋友心曠神怡,風大起上黎,垃圾都吹得起,聽講日日請200蚊去示威,明知係CK,無人會同情執意火中取栗的清兵
柏文:人地貪係九龍啫
青蛆:唔啱,在地理上係西貢,唔信你睇下十八區的地圖,小學生都知....唔,小學生先知
第二節完

青蛆的人不見了,前面的名牌由"著名電台節目主持"換成"獨立批評人"
大C:男人是理性思考,女人是感性思考,今天的青青特別有女人味,雖然港女一般都用理性思考
柏文:留得青山在,那怕冇柴支,起碼仲有支筆有個專欄啦,這樣比較起來,大C可謂股壇不倒翁了(不倒翁的身形),早兩年出名的股評人已經冇影,大C依然金槍不倒,仲混到個行政總裁名號
大C:等我教精你,做我地呢行,要打開知名度,一定要夠準,一係好似八爪魚保羅咁,一係好似球王比利咁,要有特色,兩頭唔到岸的冇人會記得,要做得長久,面皮要厚成丈,可擋大炮機關槍,討得人歡喜,就唔駛打手槍,我看你也有不倒翁的潛質(咬著煙想拿白銀大將軍)
柏文:自顧其實很不錯的,至少不用交強績金...這裡不能吸煙耶
大C:唔...我只是咬著而已...其實強績金的作用是增加稅收創造就業,你計下10萬億強績金,每年抽3%手續費,保險公司就賺3000億,政府抽稅15%利特稅就是450億,再遲多十年八年香港人人人唔駛做都有錢分過澳門啦,所以特首先話金融業可以養一千萬人
柏文:咁樣同地產經紀一樣,香港都是靠我地呢行養了,我們比起其他行業,理應更得到市民的尊重(隱約聽見門外虎主叫囂)
柏文:有我地呢個職業,大家投資時先會更投入,好似買波後睇波會更過癮,沒有旁述在叫"老味護球像亨利,白鹿巷神跡再現,大紐卡戰平熱刺"一樣失色,所以我們的存在還是很有意義的,大C你不舒服嗎?
大C:怎麼變成新浪的標題黨了,我剩係知阿叔果句"波是軟的",一切真假都有可能,硬的是癌細胞了,我嗎?有點傷風而已(輕微流鼻水同縮下縮下)
大C:不過新浪文法也很有特色,正如我的風水一樣,混在平時使用也許能增加觀眾緣,現在不如練習一下
柏文:超值政治助理,每人只需6蚊
大C:區選風雲再起,飯民東方不敗
柏文:再見廿蚊張,保安清潔也瘋狂
大C:南豐夢遊仙境,queen's cube幻影國度
柏文:RX的夢想,我要產卵
大C:高麗大變天,改穿中山裝,不穿蛤乸衣
柏文:6000派得妙,燈泡不見了
大C:奸人堅惡戰吊吊FING,香港地之鐵雞斗蜈蚣(準備點煙)
柏文:冰火二重天,只準州官飲酒,不準百姓點煙
大C:喔(白銀大將軍跌落地)
柏文:大C你面色好差噃
大C:唐唐平時有冇食煙架,你話佢當選之後會唔會放寬煙草稅呢
柏文:振英當選就有機會,唐唐係免紅酒稅啫
大C:條友可以忽略不計啦(慘慘)
柏文:我帶左支93年靚次伯,我地飲黎慶祝唐突當選
第三節完

大C:你冇事? ready?
柏文:我我某樹,...OKK
大C:我靚仔定劉德華靚仔
柏文:我最靚...仔
大C:唱你是茶壺
柏文:我...是叉烏...肥又...矮呀
大C:冇得救了(拿起煙仔放入口)
柏文:唔準吸煙!
大C:(慌忙地把煙仔嘴嚼起來)我唔係吸煙,係食煙
柏文:食....食...
大C:我不如用張5000萬同你換一張500蚊,有你著數呀(大C隨手拿張冥通)
柏文:換...換...
大C:我地不如睇返資料(呸呸),香港樓價高企,政府出招打壓,政府就好派個水泡比市民,但係係漏氣嘅水泡,柏文你有乜見解
柏文:純粹攬...住個水泡,我鍾意...最緊要一樣...嘢,如果鍾意個水...泡,一定要....攬住水泡...
大C:吓?
柏文:你攬左很多.....攬唔攬得....Are we 攬?....攬得未先...
大C:啥!(西瓜刨標準的動作,其實是想做NG手勢)
 ..........
這樣柏文就被工作人員拖出去了,名牌也由"水泡學會政策研究總監"改成"獨立批評人"
大C:難得青山在,入去當柴燒,起碼仲有個微博啦
大C:再就業,不用慌,出門左轉富士康

沒有留言:

張貼留言