2012年1月31日 星期二

1月31日

今日以3.47沽出文軒,隨即以1.67換回CTM,多返千幾蚊,叫賺左兩日的人生?
好多野都升返,又到搵新目標的時候?今次睇中左隻封閉式雞金
我老闆比人告,比美國佬話搞社團,所以香港的幾個富豪唔去美國是正確的,奧巴馬,先至係老闆
所謂曹操亦是花生友,關公也會巨頭痕,其本上事不關已,味皇就食花生好了,不過老闆心情差,多數又借D倚凍薪,至於新聞話社團有一間賭廳,其實是不正確的,兩間...以上?
前文的讀者回應,奧普我係的確係有少少返叮的打算,其實我一直都持有重貨奧普,上次減持少少,並不是出清,拜年時見到奧普的分店,增加了親切感而已,在此之前奧普在廣東都是冇得賣的,對我們來說是不知名的,就同超大一樣,如我們只因為佢的派息紀錄良好就全盤相信是不謹謓的,看到店舖看到產品方能產生眼見為實的感覺
苯蛋雞金唔更新了,冇提到就是不存在,即是說摺埋,原因是雞金的成分股同真實組合幾乎一樣,咁只要講真實組合就得,何必多此一舉,真實組合其實一直都是完全公開的,不過睇的途徑我只在某篇舊文中提過1次咁大把,我都唔想周圍唱,想睇就得潛水
動向前景不是特別好,但也不是會死人的地步,我唔介意浪費"可能出現"的機會成本而已,動向我都影左相,呢張係拱北華潤萬佳入面影的,似乎新開冇幾耐,店舖位置極佳,比起蓮花路果間門可羅蠅好得多
 
比較殺風景的是,我在鄉下都影左一張....鄉下已經拆了,味皇沒有鄉下
 
原來皇朝傢私斬有分店,順便影一張,後面有間泰鋒電器開到周街都係,應該會上市

沒有留言:

張貼留言