2013年4月17日 星期三

大C的貼士

讀者:大C大C,可唔可以比D發達貼士我
大C:邊有咁多不勞而獲呀
讀者:大C梗有嘅
大C:...咁你想賺幾多呀
讀者:最好賺好多好多
大C:係咁倚醒你值幾千億的發達密碼,你平平地賣比所有人,好快比爾蓋茨會黎搵你
大C:咁你抄底啦,QY7TT-VJ7VG-7QPHY-QXHD3-B838Q

數月後
讀者:大C大C,比爾蓋茨真係黎搵我
大C:有賺到賺好多好多嗎
讀者:我比佢幾百個律師告到破產呀
大C:高回報就自然高風險,很正常的事
讀者:有冇賺幾多但風險低D架
大C:你讀多D書仲好啦
讀者:唔講呢D啦,我要貼士
大C:你印幾百份呢D貼街招,好快有人送錢比你駛(上寫:XXXXXXX辦証)

數日後
讀者:大C大C,真係有好多人送錢比我駛
大C:有冇賺幾多嗎
讀者:有呀,但好快比公安打一身仲沒收埋,之後送錢比我的人回來又打我一身
大C:有收獲就自然有付出,很正常的事
讀者:我賺餐飯仔就好了,唔想冒險
大C:你印幾百份呢D去街口派,好快有人送飯比你(上寫:89六4)

數分鐘後
讀者:大C大C,救命呀,我比一班塊面打了馬賽克的人打
.....
大C:死左未
讀者:....大....C..,真係...係....有人送....飯...飯盒....比我....泛民...送...送....
大C:先付出而後收獲,明白嗎
讀者:.....白...了
大C:還想要貼士嗎

沒有留言:

張貼留言