2013年3月12日 星期二

A股

你係唔係無限金錢先?至少我唔係,齋買港股已經夠搾乾,A股我唔熟,味皇在港股總結出來的反老千經驗,至少不能直接套用在A股上,因此冇必要舍易取難
在大陸股人眼中,我地係南水(魚)北調,大鄉里出城,是政府向大陸提供的補血包,如果就咁直接買A股,認真你就輸了,其實我地買A股的優勢在身份上而不是資訊上,我地可以買A同H,大陸人只能買A,自由度上面我地佔有先天的優勢,除了體現在走難上,更主要的可以套戥,例如珍珍薯圈的價錢,細包裝平過1毫子1克,大包裝反而貴過1毫子1克,因此可以買幾包細包拆開入返落大包度,咁就算賺左,時興隆的魷魚波都係咁,細包平過大包,按市場表現計可能有佢道理,但以食用價值來說明顯存在定價錯誤,所以兩地同一隻股價格不同,能兩邊買同單邊買高下立見
連港股都買唔曬,A股的其他股,我們冇必要和一趟混水,如果蝗之財寶由我方提供的就話就蝕水,所以專注奪戥就好了,無論留在香港還是走進大陸,都是要自我限制
從A股上得益,可以有兩過途徑,一是原來的港股在大陸發A股,取得大量唔駛本的水魚資金,H股每股淨值上升,公司可以獲得一次投資增長的資本,例如未來有可能的文軒美蘭,二是A股比H股平,賣1000股H股買返1100股A股,個人持有的淨值上升,如他日AH反轉又可以換回來,例如平保海螺
但是買股的大前提還是要看是否好股好價,唔係有A股的加成就萬能的,就算A+H都好多搵老襯,例如熊貓北人呢D兩邊都唔好買,好似神華海螺呢D先得

沒有留言:

張貼留言