2008年9月17日 星期三

別人恐慌時我更恐慌

一連兩日的大跌令我身家縮水不少,虧損突破股本20%,中國消防尤為打擊,別人恐慌到新聞頭版講股,新聞報導都好有股災feel,人人上IFC的時候我依然要繼續返工,睇d賭客條裙有幾長,睇d煙頭有幾短,睇我幾時比人炒

AIA出事我果些少工職金自然凍過水,本來已經強逼性而且手續費高昂,我一向都不給予任何期待,相對的同事都談論退保事宜(自己供果d),或者講做問卷d人幾時會失業,比起生石奶粉更有火燭feel

我雖然話蝕緊錢,但我頗為泊然,起碼仲有閒情打字,對於自己的X冷感連我都覺得唔多正常

我對上帝說:"人人都恐慌,我唔恐慌唔公平",於是上帝要我恐慌d存款同份工,現家我好心急想攞d定期出黎,好多野想買,份工由於在入職之前已經預料到,再加上呂志和的前科,一早就做好戰前準備了

工作現時仲係安全的,但好明顯上頭已經開始不斷挑員工毛病派大信封,本地人都係遲早問題,如果冇左份工的話,我就唔可以再每月豪買,要開始食息日子,現時平均每月1500利息,離安全仲有段距離,所以趁現時好景要充分利用了

儲備將於月尾到期,到時見機行事

沒有留言:

張貼留言