2008年6月3日 星期二

烏卒卒玩占卜

烏卒卒,好似好似一隻黑蟋蟀,鳥卒卒,隨時施法術......

烏卒卒:  各位觀眾早晨!!

蒙查查:  叔摸你!

烏卒卒:  係 good morning

蒙查查:  哦

蒙查查:  今日師傅要占卜什麼?

烏卒卒:  今次想占卜中國的未來,中國在世界上越來越重要了

蒙查查: 係呀!現家多人學煲東瓜,少左人提蒸狗老叟

烏卒卒: .......

蒙查查: 麻煩師傅開始吧

烏卒卒: .......

烏卒卒: .......媽呢媽呢空!!!

水晶球入面的燈泡閃閃發光

蒙查查: 噢!我看到東西了......是一個燈泡!!

烏卒卒: 唔識唔好亂講.呢個係太陽

蒙查查: 那麼這燈泡...太陽代表什麼?

烏卒卒: .....你問得好,呢個代表太陽由西邊升起....

蒙查查: 哦!!我知道了,中國的未來就像太陽由西邊升起!

烏卒卒: 亂up24,呢個太陽係代表能量,能量由西方轉移到東方.....

蒙查查: 即係中國會變成生產燈泡的大國?例如真明麗?

烏卒卒: (唔知答係定唔係好)

烏卒卒: 總之中國會成為世界中心,世界最好的企業自然都會係中國

蒙查查: 同埋我鄉下印度

烏卒卒: 冇錯

蒙查查: 那麼世界最好的企業是怎樣的?*

烏卒卒: 你最近好似有炒股票?

蒙查查: .....有啊

蒙查查: 輕聲:(玉瑛前輩,係兒童節目講呢d冇問題咩?)

烏卒卒: 輕聲:(係有*個度已經cut左,現家拍ng片斷,唔怕嘅,麥包)

烏卒卒: 你話世界最好的股票是怎樣的,想聽下你意見

蒙查查: 我覺得好似蒙古包能源咁就最好啦

烏卒卒: 哦?點好法呀,講黎聽聽

蒙查查: 佢呢,好似係蒙古掘到壯陽藥礦,所以升到爸爸聲

烏卒卒: 壯陽藥礦?真係有咩?

蒙查查: 點知佢呀,有得升就係好股啦

烏卒卒: 點升法呀?

蒙查查: 上年1毫3升現家到18蚊

烏卒卒: (好鬼眼紅)

烏卒卒: 咁你賺到幾多?

蒙查查: 冇呀,賺左少少咋

烏卒卒: 你點樣買法?

蒙查查: 我0.25買入,之後升左5%就賣左,之後唔敢追,結果升到1蚊先買返,升左10%之後又賣左,又唔敢追,結果之後升到5蚊先買返.....後....

烏卒卒: 你5蚊買仲話少?都4倍啦

蒙查查: 我未講完,5蚊買左之後升左2亳,跟住我加注....(吐苦水中)....結果一入即跌,之後聽不敗日報個估聖講4.5止左蝕,之後就升到阿媽都唔認得啦

烏卒卒: 還有呢(有少少心涼)

蒙查查: 之後佢跌回原形,好彩我果陣冇買...跌到9蚊我撈底,之後跌到6蚊,今次我精啦,我都冇止蝕,之後就一直升

烏卒卒: 那恭喜曬(不屑中)

蒙查查: 但係止左賺

烏卒卒: .........

蒙查查: .........*

烏卒卒: 咁你話現家世界最好的企業你話有邊d?(轉換角色真快)

蒙查查: 通用,聯合,IBM,雅培,友邦,可樂,埃索,雀巢,羅技等等(轉換角色都好快)

烏卒卒: 東方都有豐田,三菱,創新,三星,匯豐等等係世界級的

蒙查查: 匯豐以前的蒸狗老叟名叫大香芒餅,實在令人自豪

烏卒卒: 你在說 the hong kong bank 下話

蒙查查: 那是什麼?

烏卒卒: ........

 

進廣告

沒有留言:

張貼留言