2008年6月21日 星期六

乾坤一擲

上回提過,今次大跌有可能是同817大奇跡日一樣的"現象",很多股票尤其係冷門股的股價會一去不返,因此最近可能係下天下第一注的極佳時機

現在的股市比較像1929年的美國,如果跌幅都相似的話,恆指會跌到4500點並持續3年以上,咁無論信巴sir,東sir,林sir,火sir都冇用,因為個個都可能慘死,就連我自己份工都可以會冇埋,雖然同工種同股市無甚關係

不過如果跌幅只是類似六四的情況,都係跌一半,仲有16000點,持續都係1年度,就算資本市場幾慘,對好公司都未至於出現打擊

如果能夠在16000點時有一定的股息可以用於投資同支持生活你話幾咁美好,尤其市況同事業都會持續低迷幾年的時候

hiking兄同火兄都比味皇股齡大,我都能察覺到今次是"現象",那麼他們也肯定一早察覺到,因此佢地乾坤一擲的時機肯定掌握得比我好得多,但是同佢地的策略唔同,對於將來無限期的熊市,我會傾向先採取第一波攻擊的策略

不過我會嚴選攻擊目標,第一波係細價股,因為就算恆指跌到16000點時,嚴選細價股組合未必會再作相似的跌幅,而且股息本來都相當豐厚

最後一擊的事機還未到,因為我上次cashmain的分析時發現散戶的購買力還未到盡頭

而乾坤一擲的時機我會參考前輩的決定,同時目標亦一早指定為大盤股匯豐同中銀
 

沒有留言:

張貼留言