2008年6月3日 星期二

烏卒卒再占卜

烏卒卒,好似好似一隻黑蟋蟀,鳥卒卒,隨時施法術......

烏卒卒:  各位觀眾午安!!

蒙查查:  煲鴨腳燶!!

烏卒卒:  good afternoom

蒙查查: 上次講到邊度?

烏卒卒: 正在說 the hong kong bank

蒙查查: 那是什麼?

烏卒卒: 匯豐呀,你講番中文啦,唔好又整個大香芒餅出黎

蒙查查: 吔屎!(yes)

烏卒卒: ........

烏卒卒: 香港都可以走出個世界第一,咁中國咁大當然會有好多世界第一啦

蒙查查: 我知我知!!中國會有第二個肯德基

烏卒卒: 學得幾快嘛

蒙查查: 因為我係大陸見過有個好似加德士叔叔的標誌

烏卒卒: 明明係伯伯點會變做叔叔了,而且佢叫山德士唔係加德士,加德士賣火水架

蒙查查: 明明係叔叔呀...又好似係伯伯....搞不懂了

烏卒卒: 你係唔係搞錯左永和豆漿的大叔呀

蒙查查: 真係好似係賣豆漿同燒餅的....

烏卒卒: 咁你唔會搞錯多美麗(n記,一間大陸抄麥記招牌的連鎖炸雞店)同麥當奴啦

蒙查查: ....唔會

烏卒卒: 世界第一唔係抄襲而黎架,果d上海星巴克,LV,微硬,新力都係邪門外道,不會有大作為的

蒙查查: 師傅有理

烏卒卒: 不過抄襲嘅壞習慣唔改永遠都唔會前進,好似整電腦主板的微星(MSI)比人整左微昇(MIMSUN)微盛(NSI)微宣(NIS)盈星(VSTAR)等等出黎,真係吹脹

蒙查查: 係大陸做牌子好難呢

烏卒卒: 但係冇牌子就做唔到世界第一,難做都要做

蒙查查: 即係話有本事發展到牌子出黎就有幾會成為世界第一?

烏卒卒: 完全正確*

蒙查查: 我地老闆發展到牌子出黎,佢係世界第一呢?

烏卒卒: 6叔係最捧的!!!

蒙查查: 我地收視率一直都多過亞洲(電視)呢

烏卒卒: 超越了亞洲級,自然就係世界級啦

蒙查查: 全力以赴,做到最好!!

烏卒卒: 蘭州兄弟,翡翠明珠!!

蒙查查: 前輩的人工都係世界級呢

烏卒卒: 冇咁嘅事

蒙查查: 前輩的人工同阿姐,肥組同級喎

烏卒卒: 冇咁嘅事

蒙查查: 前輩的人工超越了亞洲級,自然就係世界級啦

烏卒卒: 冇咁嘅事*

蒙查查: 點樣先可以分辨同捕捉那些公司會成為世界級呢?

烏卒卒: 香港有咁多上市公司,黎個大包圍實會有幾個中

蒙查查: 我想行捷徑

烏卒卒: 行太多捷徑唔可以鍛練好身體呀

蒙查查: 我想行捷徑

烏卒卒: 行太多捷徑唔可以增加經驗值呀

蒙查查: 我想行捷徑

烏卒卒: 咁你試下由行業入手

 

進廣告

沒有留言:

張貼留言