2008年6月6日 星期五

烏卒卒再三占卜

跳跳跳,疆屍操,火車穿山窿...

烏卒卒:  各位觀眾晚安!!

蒙查查:  good 奶!!

烏卒卒:  蒙查查,進步了少少了...

蒙查查:  快驚叫(fine, thank you)

烏卒卒: 我收返

蒙查查:  今日同平時有d唔同呢,唔係平時嘅帳篷

烏卒卒: 今日我們拍外景,現在我們所在係姜老師的家裡

烏卒卒: 這位伯伯就係會變魔術的姜老師了

姜老師: 兩位好!!各位大朋友好!!

烏卒卒,蒙查查: 姜老師好

烏卒卒: 你孫女不在家嗎?

姜老師: 因為夜晚不是小朋友的時間

烏卒卒: 咁又係

蒙查查: 師傅,點解今次要係呢度占卜嘅?(呢度好似係坑渠....)

烏卒卒: 今次占卜,解釋需要姜老師的指導(唔係邊個肯落坑渠...)

姜老師: 呵呵呵,我平時兼職廟祝做埋解籤的

姜老師: 唔洗客氣,隨便坐.....斥!!

(變左兩張生左菇嘅凳出黎)

烏卒卒,蒙查查: 我我們企就好了了

烏卒卒: 占卜之前,首先要讀下讀者來信

烏卒卒: 讀者alexander問關於我地中國宏觀經濟10年內的變化,同埋後市點樣 ,仲有人壽同交銀的前途....

蒙查查: 咁我們快d開始啦

烏卒卒: 今次我帶同道具組法力無邊的水晶球黎

蒙查查: 明明係冰球

烏卒卒: 今次法力無邊的我帶同道具組水晶球黎

烏卒卒: 媽呢媽呢胸!!

(冰球出現裂痕)

蒙查查: 哦!!!出現了七起小子個頭的形狀!代表什麼?

烏卒卒: 這不是七起小子個頭,係一條甘荀

蒙查查: 哦,蒙查查最鍾意食甘荀了,食左甘荀會變偵探!!

烏卒卒: ......條甘荀代表農作物,即係.....唔該姜老師

姜老師: 即係話中國將來要保持農業大國的地位,咁必定會有農業企業企業脫穎而出,有前途

蒙查查: 我看好超大袋,姜老師覺得點樣?

姜老師: 你看水晶球

(冰球外面結了霜)

烏卒卒: 看來你的超大袋裝的東西都很神秘喎,乜都睇唔到

姜老師: 呵呵呵....所以比起超大袋,綠色食品看來比佢好呢,你看

(冰球外面結的霜已經比烏卒卒捽左)

烏卒卒: 下一個,波椰波羅密!!

(冰球出現裂痕伸長了)

蒙查查: 哦!!!伸長了!代表什麼?

烏卒卒: 呢個形狀你話似唔似條魚

蒙查查: 真係似條魚喎....似一條鱔!!一定係代表捉魚

烏卒卒: 都算講得岩,魚代表漁業,難得蒙查查都明白喎

蒙查查: 甘荀賜我神探的智慧

烏卒卒: 好了好了,麻煩姜老師

姜老師: 呵呵呵...正確的講係一條鰻魚,代表養殖業

烏卒卒: 點解咁執著叫"鱔"定係"鰻"呢?都係同一樣野喎

姜老師: 此言差矣,舉個例子:豬肉定食賣得貴定係豚肉定食賣得貴?

烏卒卒: 原來如此

蒙查查: 姜老師真係厲害

姜老師: 另外一個例子就係同一種病癥,係唔同生物身上一個叫豬瘟一個叫手足口病咁

烏卒卒: 姜老師離題了

姜老師: 失禮

姜老師: 由於保護海洋的關係,以後捕魚會比今日麻煩....

烏卒卒: 現在是休漁期了

姜老師: 正是,所以養殖業作為替代是很正常的

蒙查查: 咁樣咪好多人養魚,競爭咪好大?

姜老師: 岩一半啦,如果係大規模的漁場,競爭其實不大,以海水養殖為例,一格網箱要十幾萬,小漁戶通常不可能拥有大數量的,而大企業卻可以有幾百個網箱,千畝以上的漁場,而且不同的水域養的種類不盡相同,所以對大企業來說,不易互相競爭,而小漁戶常常因一些水質突變等而破產,因為缺乏資金

烏卒卒: 即係越窮越見鬼的意思

蒙查查: 有養殖業的上市公司嗎?

姜老師: 似乎得第一天然一間*

姜老師: 講到口水都乾埋

烏卒卒: 唔辛苦點得世間財呀

蒙查查: 明明我都辛苦架,點解我咁窮

姜老師: 同人唔同命,不過咁多年最窮都係麥包你同紫姍

蒙查查: 有d人就唔明民間疾苦

(二人一齊望向烏卒卒)

烏卒卒: 做做乜一齊望住我,我都係打工咋

蒙查查: 前輩你幾多歲

烏卒卒: 你知唔知問少女年紀係好失禮的呀

姜老師,蒙查查: 少女?

烏卒卒: 當當然係...少女啦!我18歲咋

姜老師: 星仔現家都叫星爺了

蒙查查: 冇錯冇錯

姜老師: 有人話仲係18歲喎

蒙查查: 點解18歲可以咁高人工呢

姜老師: 果然係資歷問題吧

蒙查查: 咁人地可以自稱少女嘅

姜老師: 唔怕面紅?

蒙查查: 未嫁得出都可以叫姐姐掛

姜老師: 咁又係喎,如果嫁左人要改口做阿姨了

蒙查查: 主角去左邊....呀!?

插入歌-我愛大自然:(綠蔭裡,草坡上,讓我胸襟一再展;拋開了,心底倦.......)*

烏卒卒:  (慌忙收起笑聲拍板)

烏卒卒: 呵呵呵....姜老師身體有點不適,蒙查查送他回家了(兩人一早被抬走了)

現場觀眾聲(監制扮): (你企緊姜老師家中)

烏卒卒: 呵呵呵....蒙查查身體有點不適,姜老師送他回家了

烏卒卒: 小結一下,今日占卜了漁農業都好有前途,現在再占卜多次....

(望了一下扑碎左的染血水晶球)

烏卒卒: 其實也不用再占卜了,(拿出笑聲拍板)我一早就卜定了,結果就是這個

烏卒卒: 這代表輕工業,將來幾十年全部行業的主角就係佢

烏卒卒: 而重工業遲早衰落,你睇美國就知啦

烏卒卒: 以上三行再加上百業之母銀行,看來可以在將來幾十年有頗大幾會一直超越中國的平均增長率

烏卒卒: 由於時間關係,讀者alexander的其他問題可以係以下網址得到專業的解答

               hiking        http://hk.myblog.yahoo.com/kl424/article?mid=2461

               市場先生 http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/

烏卒卒: 今日節目到此為止

沒有留言:

張貼留言