2008年5月18日 星期日

推介要厚道

時時有人會問味皇有乜好貼士,我一般會推薦匯豐

點解?因為點多少都要有d責任心,我曾向朋友推薦中國消防,結果令朋友一度坐潛水艇,雖然現在解了套,仲有賺,但係自己點都會過意唔去.雖然我對中國消防的未來充滿信心,但是別人的想法未必同我一樣,他的對中國消防的信心等同是對味皇本人的信心,其份量必定和友誼成正比,由於友誼只會小於等於對自己的愛惜,所以他的信心必然小於等於我的信心,而且由於中國消防唔派息,所以在持有的過程中沒有提供足夠的補償,即係進退失據的情況;況且,友誼同股價成比例的下跌,我會相當心痛

所以我學識一樣野,就係對別人一係唔比意見,一係就以為別人保本為大前提作推介,在這前提下,就自自然然擺匯豐上檯;理由係佢嫌賺得少,最多認為味皇無能或者苯,以後唔再問我意見;如果跌左,即使有損失,起碼有息收,可以由自己決定幾時賣(唔甘心賤賣,都可以肯定收n次息就可回本),味皇的目的也算達到

於是我想作一個不太實際的推論:朋友向你推薦的第一隻股唔係匯豐,你就要重新考慮一下朋友對你銀包的態度,仲有要評估佢以後的情報的信任度

沒有留言:

張貼留言