2008年12月3日 星期三

UTC終於出手

UTC收購海灣係遲早的事,今年6月我在海灣控股急升意欲何為一文中,我估計收購價為每股3.8,而現在UTC的出價為每股3.38連潛在的認股權都打算一次搞掂,似乎決意全面收購,海灣除牌係遲早的事

6月時我認為不能高追,更應沽貨,但今日我反而轉軚認為可以高追,當時係瞳憬收購,現在己確定收購,因為UTC收購的目的係純商業決定,決心是毫無疑問的,出價足夠高(因為市況實在差得可以),加上海灣係開曼註冊,今次收購拉倒的可能性很低,問題就係完成收購的時間了

收購時機正值多事之秋,股價插水,正時現金收購的絕佳時機,少少錢就可以氹人落叠

看來中國消防都果頭近了(即時反應係爆升13%),由於現價奇低,如果UTC出手,d人定必叩允,上市地位肯定不保,我的永久持股遲早比佢搶走....UTC全購購海灣的出價約為淨值的2.4倍,套在中國消防上就係出價1.34,即使如此,全購代價亦不足25億,對UTC來說只是小錢,希望UTC僅收購控股權啦,咁就有望派息

沒有留言:

張貼留言