2008年12月20日 星期六

鰻魚煲?

第一天然最近的情況令人相當不安,成班董事人間蒸發,早前的公告沒有董事名單,我以為係筆誤,個秘書等炒,現家個秘書真係炒左,但沒有董事卻是事實,而且消失的是全體執行董事,好大劑

柯南:"凶手就是你!"

味皇一腳伸開了臭屁小鬼

到底發生了甚麼事呢?用我的水晶頭蓋骨立即想像到是有人穿櫃桶底,而且凶手唔止一個....

走佬的董事中,包括左主席個仔同女婿,似乎主席比人蒙在鼓里....現在我想像到一個人,叫葉劍波,想像到一間公司,叫海域化工,係一個一直運作良好的公司突然死亡的故事,不同的是葉劍波走佬,留比董事善後,而現在係董事走佬,留比主席善後,我居然可以立即聯想到海域化工的故事,真係悲哀

雖然以上全是臆測,但公司出現內部問題確是事實,作為股東的我,可能要無辜辜損失一筆,而且遠比阜豐果次嚴重,由於事出突然,連反擊的機會都冇,開始明白東尼買AIG的心情了

不過第一天然的資產負債同現金流情況都是優良的,遠非海域可比(如果咁都踩屎以後就真係乜都唔駛買了),最差的情況,假如現金全部比人掏空了,都應該可以順利向展鴻借到營業資金,只要兩兄弟沒有內鬨的話,而且年內第一天然的零售店己經由一間變成三間,而日本方面的定單亦比往年多,盈利能力比上年強左唔少,所以要生存應該是沒有問題的,如果冇事發生當然最好

我會一直留意事態發展,雖然有過沽出換馬的念頭,但一切起碼等到出業績之後再決定


突然想到,德銀最初係追數5000萬,現家卻變為1.24億,如果事情係有關連的話,仲有第二個可能性,即係有董事的"私人投資"失敗之後入公數,然後拍拍籮柚走人,即係類似中信泰富的情況

總之唔方好野

沒有留言:

張貼留言