2008年12月13日 星期六

減薪

要黎嘅始終要黎,終於輪到我了

雖然未炒,但人工少左1/6,開唔足工,不過吸少d廢氣都算啦

現在說看來是馬後炮,其實我由入職第一日開始已經料到有今日,亦開始為幾年後的今日作準備,別人買車買樓買女友,我都冇,保險公司成日推銷,但一蚊都賺唔到我,現家其他人愁啦,又供乜供物,由其係供101保險,目的本來係想積谷防飢,現家反而成為負擔,保險公司的生意頭腦實在超凡,儲蓄=負債,咁都比佢惗到

今年股票下跌,更重要的是派息減少不少,效果令人失望,但數年的準備下,股息都可以補償到減薪的一部分,心血也不是全然白廢

賭業不可能長期繁榮,數年前澳門人大都已經料到,但反應都係"到時先算",雖然一早有危機意識,但冇幾多人可以在持續繁榮期間維持理性....

貯金大作戰嗎?我提前3年準備都尚嫌不足,但都總比現家先準備好

努力奮鬥不像是我口中吐出的字眼,卻每日都係要做,尤其是今後兩年

沒有留言:

張貼留言