2009年2月20日 星期五

善待員工的是好公司?

CKM提到一個有意思的論點,善待員工的企業就是優質企業

此言不虛,但是文法有d錯誤

企業是不會特意善待或虧待員工的,因為企業是死物,真正作決定的是老闆

投資市場只看金錢,裁員=盈利,因此不斷壓榨員工的才是好公司,例如我地公司

事實上企業的存在價值是賺錢,邊個得閒同我共度時艱?企業要盈利,我就度時艱

資本主義的看法確實如此,不過未免太不浪漫了

企業雖然在法律上定為法人,但不代表企業會全自行運行,真正控制的卻是背後的人

正是這個人決定善待或虧待員工的,這決定完全取決於當時人的人格

我們不可能評定作為死物的企業可否信賴,但判斷一個人是否值得信賴是完全有法可依的

假如一間好公司配上一個卑鄙佬,我不會認為值得投資,好公司同卑鄙佬是獨立的個體,但購買好公司時附送一個卑鄙佬,好公司遲早比會佢敗左,我亦食過呢種苦頭

因此一間好公司配上一個好人,先值得投資

好人的定義是:有責任感,有信義,有智慧,有道德

第一時間搵員工開刀的老闆,就係冇責任感,果頭話員工係寶,果頭當員工係草,就係冇信義,除左炒人唔識其他方法,就係冇智慧,一路話係困難的決定一路快刀斬亂麻,就係冇道德

通常呢種人都是利己主義者,對員工不好,亦不會對小股東好

公司好又點?錢比人獨吞又係得個桔

有時會出現一些好公司配好人的絕配,但股東長遠亦不一定得到好處,因為好人是有期限的,總有一天會由壞人頂上,例如我地公司

沒有留言:

張貼留言