2011年1月1日 星期六

笑聲救地球

(重組BLOG分類先發現原來少左篇文,現家補返,其他YAHOO時代的舊文例如教材死圖,睇下以後駛唔駛重寫)




大氣頂穿左個窿,醫生也得傷風,嚴寒熱到懵,暑季偏偏刮北風,末世呼聲中,打倒叫聲嚮夾兇,遊行鬧市中,舉起布額當運動.為了空間爭寸土,新的建築天咁高,雲層內做show,打搞上帝實冇譜,淑女想收腰,早餐晚餐都要少,難為在遠方,飢荒吔蕉當豆苗...

廖:各位好,又到笑聲救地球的時間,恭喜發財
胡:祝大家龍馬精神,話咁快,20年冇見了,衰鬼
廖:人人都經過要少年癲狂,中年色狼,老年痴呆的過程
胡:20年前曾經癲狂的少年現在亦要成為色狼中年...
細龜:我唔係色狼!   (跳出來)
廖:連我們都開始痴呆了  (用笑聲拍板對細龜16連打)
胡:新晶頭我們為大家帶來笑聲
廖:而唔係叉燒同有機米
胡:經典節目現在奉上


勁抽家庭:
抽仔:"媽咪媽咪,今日老師同我講成語,一飛還比一山高,其實即係點解?"
老抽(母):"你問爹地啦"
生抽(父):"即係話係長唔高呀"
抽仔:"今日老師仲要我作文"
生抽:"係乜野文?"
抽仔:"我的爸爸"
老抽:"咁你點寫?"
抽仔:"我爸爸是生抽"
抽仔被老抽狂K  抽仔:"哎呀哎呀"
老抽:"你個蠢仔,呢個時候應該寫,我爸爸是李剛"
抽仔:"我知我知,我爸爸是李剛"
抽仔被生抽狂K  抽仔:"哎呀哎呀"
生抽:"你個蠢仔,你連老豆姓乜都唔記得啦!"
抽仔:"我知我知,我爸爸是鐵頭功"
抽仔被兩人抽狂K  抽仔:"哎呀哎呀"
兩人:"現家做緊節目呀!"
抽仔:"我知我知,爹親娘親不及毛主席親...哎呀哎呀"


互相推讓:
左矮人:你話要點會先發達?
右矮人:你個蠢才,呢到梗係要用到中國人的傳統智慧啦  (推開)
左矮人:你會識乜野傳統智慧  (推開)
右矮人:你連123咁簡單都唔識   (推開)
左矮人:乜野123呀  (推開)
右矮人:要發大達,就是一命二運三風水,冇命冇運去做風水佬啦  (推開)
左矮人:我冇你咁貪心  (推開)
右矮人:咁就是一哭二鬧三上吊,政府實買你怕啦  (推開)
左矮人:咁咪同200蚊d臨記有乜分別 (推開)
右矮人:咁你去炒花生拉 (推開)
左矮人:炒芝麻綠豆就有啫,炒乜花生呀  (推開)
右矮人:呢排電視劇真人show,花生有價呀  (推開)
左矮人:咁都好炒  (推開)
右矮人:咁你冇發達,你太蠢  (推開)
左矮人:我先唔蠢,我留過學識外文架  (推開)
右矮人:講黎聽下  (推開)
左倭人:馬X野X  (推開)
右矮人:哎呀,以為我唔識聽,草你X嗶  (推開)
左倭人:X玉X莖  (推開)
右矮人:X你老木  (推開)
左倭人:金XX郎  (推開)
右矮人:烏龜王八X  (推開)
左倭人:X鹿X玉  (推開)
右矮人:冚X富貴  (推開)
右矮人:草泥X  (推開)   左倭人:我...
右矮人:東南你個X  (推開)    左倭人:不要連發攻擊
(同中文相比,別國語言的相關詞彙並不發達)
左矮人:咳哼,最近北韓玩飛彈喎  (推開)   (轉話題)
右矮人:不過係用14吋長的肉腸鞭打的程度啫  (推開)
左矮人:唔似玩喎  (推開)
右矮人:d飛彈邊夠國貨先進  (推開)
左矮人:我話日本貨先進  (推開)
右矮人:日本貨先進?大陸飛兩粒金坷拉就可以結束戰爭  (推開)
左矮人:點解  (推開)
右矮人:一粒金坷拉的威力就好似一粒原子彈  (推開)
右矮人:中國化武不發達,毒人要用金坷拉  (推開)
右矮人:食了金坷拉,智力能達一點八  (推開)
左矮人:廣告退散!  (推開)
右矮人:你睇你嘅女優啦  (推開)
左矮人:你睇你嘅綠壩娘啦  (推開)

97前:
廖:冇見好耐,仲係著到咁靚仔
(胡大為著住雜牌西裝西褲)
胡:鴨寮街貨色黎啫,水貨黎咋
97後:
廖:好久不見,(吐痰)還是穿得那麼帥
(胡大為著住雜牌西裝西褲,但將CK的名牌內褲穿在外面)
胡:高檔貨色,進口貨
旁白:97前人地鍾意禾秆冚珍珠,97後就鍾意show曬出黎
97前:
廖:冇見你一排,肥左又瘦左喎,身體幾好嘛?
胡:最近醫學昌明左,生活環境又乾淨左,人又健康D,直頭龍精虎猛
97後:
廖:少見你一輪,你肥了又瘦了呢,身體(吐痰)還好嗎?
胡:最近化學昌明些,祖國食品又食多些,抵抗力強些,可謂百毒不侵
旁白:97前市民學會改變環境,97後市民學會適應環境
97前:
廖:你生日我有薄禮送比你
(廖偉雄比左個5x5cm的盒仔比胡大為)
(胡大為打開左個盒仔,有粒朱古力)
胡:果然薄禮,哈哈...
廖:物輕情義重,千里送條毛
97後:
廖:你生日我有厚禮送比你
(廖偉雄比左個50x50cm的大盒比胡大為)
(胡大為打開左個盒,入面仲有盒,開完仲有盒,開左7個盒之後,有粒朱古力)
胡:果然厚禮,哈哈...(吐痰)
廖:物輕情義重,千里送根毛
旁白:97前人地鍾意精美包裝,97後就鍾意過度精美包裝
97前:
廖:你現家做緊乜?
胡:做量地官囉,一陣仲要見BOSS搵工,聽講你辭職唔撈又好有米喎,你做邊瓣
廖:炒股票,炒金,炒地產囉
97後:
廖:你現家做緊乜?
胡:做下崗工人哪,一會還要見領導(吐痰)再就業,聽講你下海又很有錢嘛,你做啥
廖:炒芝麻,炒綠豆,炒地產啊
旁白:無論97前定97後,人都係鍾意炒賣的

MTV時間-雕零燕(原曲飄零燕):
為何胡塗色字,時歡笑又常哭叫,為何連連飛劍,自己囉黎賤
人時常來黑店,夜不歸家要搵酒店,同來食碗面,酒店,皮條的酒店
最放肆,食藥識飛天,時留情,小小酒店,拿著皮鞭,毋留衣今夜裸相見
噢耶依耶依耶,噢耶依耶依耶,成晚辣著似升仙,直到明天,到明天金咭已不見
噢耶依耶依耶,噢耶依耶依耶,人成朝叫嚷又標煙,形如狂癲,迷途燕IFC企跳

乜太與李:
旁白:乜太與李,節目主持人小李
小李:各位觀眾新年好,乜太今次又煮乜餸呢?
乜太:今日要煮嘅係...(身上跌左個生油罐落黎)
小李:李鐵and青頭文,今日乜太會教大家煮生休冠
小李被乜太用生油罐敲
乜太:現家你係主持定我係主持呀!中國人講中國話
小李:編劇教我講架,出緊街,出緊街呀
乜太:我職業係教煮餸嘅,身上有生油罐係好正常的
乜太:咁我地今日煮嘅係"宗教自由"
小李:今日乜太會教大家煮宗教自由,咁需要乜野材料呢?
乜太:首先要準備呢個
小李:西瓜,今日整西瓜盅咩?
乜太:乜野西瓜呀,呢個係"宗教"
乜太:首先系宗教個頂度開刀,再用呢支棍塞入去搞
小李:污糟嘅面棍
乜太:乜野面棍呀,呢支係係係"搞便便棍"
乜太:搞下搞下,搞爛曬入面d野,再將佢反轉倒曬出黎,見到乜野?
小李:一潭混水,上面浮左幾粒核
乜太:乜野核呀,係"神",白色果粒叫阿蘇,深色果粒叫阿啦,黃色果粒叫阿佛
乜太:都係唔要得嘅,一定要整走佢(乜太用指甲彈走曬)
小李:跟住要用到鐵鎚同大板的?
小李退後幾步
乜太:跟住要打壓,用鐵鎚打,再用大板壓,打壓打壓.將入面d野打爛
乜太:打壓果陣記得要做好保護工夫,千其唔好比入面d野外流噃,萬一流到周圍都係,要清理果時就會好麻煩...小李過黎
嗶.......
字幕:連續的打壓進行中
小李:點解我成身汗嘅?
小李:另外點解要我黎打壓?
乜太:現家你係主持定我係主持呀
乜太:打壓完之後,隔一隔渣先,打壓極都唔爛嘅係垃圾,直接掉到垃圾桶,剩低d係精華,倒返入宗教個殼度
乜太:之後要準備另一樣材料
小李:呢支係黨參
乜太:冇錯,呢支係黨心,我等陣要將佢放入去
乜太:但係要記住黨心個用法喎,一係放係上面,一係放係正中間,千其千其唔好將佢放係旁邊同下面喎,咁係唔正確架
乜太:仲有黨心用1支就好了,千其千其唔好放兩支喎
小李:跟住呢支生抽王睇怕都係"自由"囉喎
乜太:呢支唔係普通嘅自由,要認明商標,佢係正宗的國產貨,由百分百的"無法"(毛髮)所釀造的,現家將呢支...成支啦,將無法自由全部倒曬入去
小李:咁就完成呢個盅搞..唔係,宗教自由了
乜太:咳吐
小李:乜太...出緊街架,唔好吐痰好唔好
乜太:哎吔,真係唔好意思,好粗俗呀!嘻嘻!一唔吐痰我會痰中毒呀
乜太:而且呢篤唔係痰,呢篤都係自由
小李:呢篤都係自由?
乜太:加埋呢篤自由上去,咁就為之very good啦
小李:誒...呀...唔...多謝乜太為我地分享了呢個菜色,今日節目到此為止

廖:快樂時間過得特別快
胡:又係時候講bye bye
廖:各位兄弟姊妹過黎!
眾人:Charlie Charlie Chit Boom Boom,Charlie Charlie Chit Boom Boom,謝謝你們的收看,今晚又要說再見,謝謝你謝謝你們下次再光臨,開開心心講再見,肥哩啡呢又收工,好運既又過廿張我倆再興你地見!

沒有留言:

張貼留言