2016年1月2日 星期六

新年快樂

"新年快樂!...大雄唔好訓起身拜年呀喂"
"唔...比我五十分鐘..."
咚咚咚咚,和諧木蝨君!    去啦,和諧木蝨君!     嘭!
"那個...叮噹,叫起身唔駛用炸彈下話..."(滴滴)
"唔小心用左中國製的,誒,新年了要去拜年了"
"哦,新年快樂,話說好次過左好多次新年咁嘅"
"好似有幾十次咁...過幾十次情人節都冇收過一舊朱古力的小學雞你都算經典了..."  "不要說了!...這些機會..."
"唔,咁大雄你今年有乜新年願望?"
"同靜宜嗶嗶嗶!"
"我還是勸你早D放棄好了"
"人冇幻想(?)同條鹹魚有乜分別!叮噹你唔係由未來黎幫我溝靜宜的嗎?"
"唔唔唔"
"對了!現在立即打電話搵靜宜"
嘟....嘟....嘟
"啊,大雄呀,靜宜去左出木杉度呀...啊哦"
"可惡的出木杉,靜宜點可以去佢度架!狗屎狗屎狗屎!"
"知你羡慕嫉妒恨,但係你係度典都冇卵用架"
"靜宜係我的!靜宜未來點可以嫁比出木杉!而且點解要我娶技子!對了!只要出木杉不存在的話........只要出木杉不存在的話!"
"叮噹,同我一齊去解決出木杉!"     "大雄,喂!"

叮咚      叮咚
"哦!大雄新年快樂,叮噹新年快樂"
"嘻嘻嘻...出木杉新年快落...靜宜係唔係度呀,屋企有冇人呀?"
"唔,啊,靜宜走左冇幾耐,屋企都冇人...(唔!!這種壓力!!難道是阿寶嗎,不對)...大雄,你有冇事呀?你好似...怪怪地咁?"
"冇人係度GOOD FIT啱曬,我地係特登黎搵你問候出木杉你的,對不對?叮噹"   "啊?啊..."
"咁入黎我房間先講...兩位隨便坐,我去一去廁所,順便攞D茶點黎"
"你慢慢去啦,我地唔急"(哼哼哼,疴埋人生最後一篤尿啦)
..........
"道具比我"    "唔好咁啦,出木杉人咁好,真係要咁做?"  
"你係主人定我係主人,邊個係我屋企度白食白住,D錢邊個出架"     "唔唔唔..."(你咪又係咁)
咚咚咚咚,左...左手手槍,可以射出高壓液體,殺人於有形,射中的人會好痛苦而精神崩潰
"哼哼哼,呢個好...哼哼哼..."
數分鐘過後
"我回來了,果汁啱唔啱....."
嘭!
噗通!

"大大大雄!!!!!"
倒下的竟是大雄,從後一槍斃命
叮噹抖震的向後一望,出木杉拿著手槍站著
"兩兩兩兩個出木杉!!"
"覺得好奇怪嗎?點解有兩個我係度"
吞口水
"我的確死左,死於大雄的槍下,第一槍下面要害,第二槍心臟,第三槍爆頭,之後好多槍鞭屍全中要害,大雄D技能點似乎都加曬落槍法度"
"這到底..."
"哼,剛才我咪去廁所嘅,其實我去左你屋企至實"
"那不過幾分鐘....!!!"
"BINGO,冇錯,就係時光機"
"我地角度睇你只係行開左幾分鐘,實際你去左很長時間..."
"正確時間係1小時22分16秒,我只係設定在這個時間回來罷了"
"其間我去左過去的集數,說服當時的我一齊過黎監視下,大雄的情況太異常,我只係有備無患啫"       "最後比我見到大雄殺死未來的我,於是我再用時光機回到呢個時間,修正結果,順勢一提,我係第69集的出木杉"
"....即是過去的出木杉一開始就埋伏係衣櫃入面?"
"一開始就係"
"哼哼哼哈哈哈,不愧係呢個世界的第一頭腦,好吧,大雄都死左,套片都玩完,夠薑就一針打卵死我,阿叔嚇大既"   嘭!   "大俠饒命!我上有80歲的老婆下有3歲的阿嬤要養"
"何來的針呀,而且你唔好一邊震一邊瀨油一邊放大話好唔好,放心,我只係自衛啫,你冇敵意唔會對你點"
"真真真係?"
"放心啦,不過唔好諗住同我斗,食腦呢方面係叮噹呢個世界冇超過我"
"小小人不敢,作者的設定小人知道"

"不不過,主主主角的大雄死左,套片就玩完,世界會崩壞的"
"隨便係是但一個劇場版度笠個大雄番黎咪得囉,以佢的智商根本分呢度同劇場版的差別"
"杉杉爺英明"
"我唔係白做47年小學4年級生的,我冇戲份的期間一直都在進步"
"杉爺威武"
"在此我強烈要求提高我出木杉英才的戲份!"
"這....這個....英明神武的杉爺出場會破...破壞小朋友的幻想,杉爺你都知套片係用黎呃細路的,比起發夢同運氣,科學同知識絕對唔可用黎做主線架,好似我變左藍猫就冇人睇"
"你的意思是指我出場會毀三觀?"
"小小小小小小人不敢!!!"
"唔...呢過的確你問題...但可以解決"
"小人愚昧"
"負負得正是也,只要收集到呢個世界足夠數量的BUG,就可以破壞作者的設定,咁我就有機會有戲份"
"唔唔通係收集七蟲(BUG)珠!"
"冇錯,收集7個BUG就可以觸發7BUG思議事件,RESET世界的設定"

"大雄已經準備好嗎?"
"回杉爺,雖然大雄有意識,但已經成功傀儡化了"
"咁我地去搵BUG啦"
"具體要點搵?"
"唔,要搵D呢個世界存在,但又不可能存在嘅野,然後取得"
"小人愚昧"
"比如我地的屎尿屁,排泄的設定是存在的,但卻從來沒有排泄物的實物存在"
"咁杉爺唔去廁所撈?"
"痾唔出呀喂,咳咳,總之去搵有實體的BUG,而且要係主要角色的BUG"
"咁由邊過搵起?"
"唔...由靜宜開始啦"  
"杉爺的表情好邪惡"
"啊,参考魯魯修同夜神月啫,智慧型角色一般都係咁"

"靜宜新年快樂"  "......."  "新新新年快樂"
"呀,大雄,叮噹新年快樂,出木杉我地又見面了,咁啱同大雄佢地一齊嘅?"
"其實唔係咁啱,係大雄特登搵埋我黎的,有D野大雄想同你要但又唔敢講,想利用嘅口材代言咁話"
"???咁大雄有乜想講"
"大雄好鍾意你想跪舔你的腳趾咁話"
"大大雄好核突!"
"大雄你睇下,一見面就比靜宜話核突你做人幾咁失敗"
大雄貌似受打擊跪在地上
"大雄你跪好了,唔好舔呀"
大雄貌似深受打擊Orz跪在地上
"靜宜,大雄仲好似有野問你要咁話"
"咁...咁要乜"
"誰知道?大雄不敢同你講又點會同我講"
說時遲那時快,大雄立即彈起身,使出十成功力按下電筒按鈕 "縮小燈~~~"
光線照射在靜宜的衣服上,衣服立即縮小爆裂,畫面閃爍著強烈的聖光  "大雄變態~~~"
"哦哦哦!!!!這不是脫得越光威力越大,中華4000年,一子相傳的裸身活殺拳!!!少年漫畫主角必修的絕學!!竟然在小學漫畫出現!...不對,大雄你這個混蛋!!"
大雄的屍體在地上蠶抖,顏面明顯的變形,就好像壓扁漏餡的面包超人咁,而出木杉正在安慰靜宜(那個...杉爺可唔可以抹左鼻血先?)
"我只有這件T SHIRT,靜宜如果唔嫌棄請穿上它....有沒有覺得好一點?"
"謝謝你,出木杉同學...但下面好像涼嗖嗖咁..."
"...杉爺,這時不是應該先脫褲子嗎?"
"你怎麼能這樣唐突的,在裸身的女士面前脫褲子豈是紳士所為,去去"
"杉爺真紳士也"(光著上半身流著鼻血的你仲算紳士?)
"我送靜直回家,大概...等我40分鐘左右"
"杉爺真男人也"
目送出木杉離開後,叮噹望著大雄屍體,感嘆出木杉能成功觸發好感度MIX的劇情,完全是源於大雄自作孽,更化身成熊貓博士,向電視機前的觀眾講解"自作自受"的成語
8分鍾後
"....我回來了"
"杉爺?你咁快?"
聽到"快"字出木杉明顯不悅
"唔...啊,BUG收集比較緊要,所以提早回來,你撿好未"
"回杉爺,無論係粉紅色定藍白條,碎片全都收集好了"
"唔,雖然有D對唔住大雄,但結果總算按原定計劃完成"
"杉爺神機炒算,一出手就收集到主要角色的第一個BUG,小人對杉爺的敬抑好似滔滔江水,延綿..."
"廢話少講,我地去攞第三個BUG"
"第三個?"
"第二個係呢度"
出木杉手上拿著一個小瓶,裝著一些紅色的液體
(取得 衣服碎片X1  一小瓶鼻血X1)

"阿福新年快樂"X2
"哦!出木杉同叮噹,新年快樂,咦?點解係你地一齊嘅?大雄呢?"
"大雄現定話唔定仲訓係度踢到唔郁"
"咁又係,大雄一直係咁,你地兩個入黎先"
"隨便坐,出木杉,想打機定漫畫呀"
"我想要卡拉OK"
阿福大驚 "殊~~"  然後慌張地東張西望
"放心,技安唔係度"
"一時條件反射啫,幾驚比技安知道我屋企有卡啦OK,到時咪話我死,連附近一帶都變死城了"
"哈哈...可可以想像"
"阿福,乜你鍾意唱歌咩?我之前一直唔知嘅"
"啊,其實我好鍾意唱歌架,咪話叮噹你唔知,連我媽咪都唔知架,係得出木杉知咋"
"我口風緊,所以阿福肯同我講,大雄果D一知道就會周圍唱,所以唔可以比佢知道"
"我媽咪都係咁嘅人,到時周圍同人講"阿仔佢唱歌好叻架,叻過荷蘭叻"咁,到時就大檸樂"
"會...會點呀?"
"唔,你可以予想技安係魔鏡面前問魔鏡魔鏡邊個唱歌最正,如果結果唔係技安,恐怕唔止毒蘋果咁單,以技安的力量要抹殺一個兩個阿福話都冇咁簡單,就算冇咁嚴重,萬一激起技安的斗志以阿福為宿敵,日日練歌挑戰阿福,咁我地就麻煩"
"喂,好明顯係後面嚴重得多!要我日日聽技安唱歌,你不如一槍打死我.....大致就係出木杉所講咁,叮噹你千其唔好走漏風聲,唔係我拉埋你一齊陪葬!"
"明明明白!了解!YES SIR!"
"呀啊~~你地明唔明白,自己既才能,比忌材的老屎忽打壓而唔可以施展的心情,可惡!"
"阿福...你的心情能夠理解,要怪只能怪作者了,整D咁嘅設定,一切都是時臣的錯...你好似有舊手機,可唔可以借我?"
"舊手機?我大把,你地先落地下室等我"
(無盡下降的電梯中)
"到到底地下室有幾深架"
"聽阿福講係男人就過100層嘅100層,第一舊東京市最深的地下室咁話喎,具體幾深我唔太清楚"
"為左避技安駛唔駛去到咁盡,而且D建築費邊度黎"
"我都咁問過,阿福話存左四十幾年的零用錢,四十幾年日日著同一件衫慳慳埋埋用曬係呢度,仲話洒家這輩子值了咁話"
"...阿福比我地任何人更接觸得多技安,唔怪得佢...到了"
"杉爺,要趁阿福唔係度撿幾舊石頭嗎?"
"唔好,雖然都係BUG,但唔夠缺定性,要可以毀三觀的先可以"
"那個唔屬於呢個時代的舊手機嗎?"
"手機你返23世紀要幾多都有,當然唔止咁簡單,嘛,你睇住我點做就得"
門打開,阿福入黎
"你要的舊手機"
"謝謝你,現在可以開始了"
"噢!!!俺の歌を聴け!!!!(聽我唱的歌)"
https://www.youtube.com/watch?v=RzPVi2QqYmc
(取得  某明星的歌聲X1)

"這實在是太出奇了,原來阿福唱歌把聲同長渕剛一樣,實在...."
"所以說毀三觀就係呢D,用手機錄低左,咁就3個BUG"
"連我都開始期待了,杉爺,下一個邊個"
"技安"
"我可以申請退隊嗎?"
"逃亡不許可,申請駁回,立即同我準備一個大雄,一陣係空地集合"
.........
"杉爺,大雄準備好了"
"唔,那就開始吧"
"去...現在去搵技安嗎?"
"你傻的嗎?邊個得閒搵技安,壽星公吊頸嫌命長呀"
"唔駛技安點取得技安的BUG?"
"奸人自有妙計,就係呢個"
"登鄧登凳登,棒球?"
"冇錯,就係呢個普通嘅棒球"
"小人愚昧"
"咁我問你,我地點樣為物品設定所屬的,例如一本筆記薄咁"
"唔,寫上名字?"
"對,咁你又記唔記得技安的名言?"
"別人的...!!原來是這樣!!"
"哼哼哼,我們去水管度躲起來,之後就係大雄的工作了"
出木杉在棒球寫了些字,哦了大雄幾句,就同叮噹一齊躲起來了
"別人的的東西是我的東西,我的東西還是我的東西,因此所有無主物品原則上都是屬於技安的,加上名字後就更加強制效果,上吧!大雄!"
"...."(叮噹冷汗直流,好一個借刀殺人之計)
大雄向前奮力一!....呀,射飛機了....
"....我失策了,我不應高估大雄的體力的....叫大雄行前D再掟過"
"是,杉爺"
5步向前,大雄向前奮力一擲!!摔了個狗啃....再接再厲,5步向前,大雄向前奮力一擲!! 噗
出木杉不禁掩面,怎會如此的,叮噹亦無奈地笑了
原來大雄做的是嘗試掟爛空地老坑間屋D玻璃,但....至近距離都掟唔爛,某方面大雄也是神了
"冇辦法,唯有呢邊做援護射擊好了"
大雄向前奮力一擲!!手上是空的!!
玻璃應聲破碎!原來出木杉在超遠距離進行幕後投擲!出木杉是狙擊手嗎?
"我的戰鬥力有53萬,同戰鬥力5的渣渣是不同的...確定沒有人看到嗎?"
"確定沒有...不過不用蒙面同包住手吧,而且這個樣子..."
"小心駛得萬年船,唔係我早已經死在大雄槍下了"
"主要是蒙面的東西...當我沒有講過好了"
此時出木杉蒙面的面罩,藍白相間,破損嚴重,但也能看出是某種衣物的碎片
"叫大雄把球要回來,用正攻法呢"
大雄㩒鐘仔,正係門口比老坑噴到一面屁中
嘭!"邊邊邊個又掟我D玻璃!!!!"
老坑沖回屋中,大雄燃盡般倒下,原來大雄鐘仔是聲東擊西的魚餌
"好了到我親自出馬了"
出木杉鐘仔,黑過黑人的老坑開門
"你好,我是回收垃圾的業者,無論是玻璃碎定係其他垃圾,我們都願意高價回收"
"你是甚麼意思...."老坑塊面變得更加黑
"你好,我是回收垃圾的業者,回收垃圾價錢有商量...."
"少看不起人了,呢D我唔要,想要番個波就叫果個技安親自黎道歉,滾!"
老坑把一疊野掉左出黎,呯嘭
"意外地正直的人呢,呢個老伯,實在憎唔起來"
"杉爺一早就予知呢個結果?"
"一半一半啦"
是咁的,出木杉首先將技安波掟入去,設定上呢度係有入冇出,技安的東西肯定要唔返,之後用大雄引開老坑,出木材再掟一D野入去,掟甚麼?一大疊銀紙是也,之後就會有兩種結果,一種是老坑收了錢,成功回收個波或玻璃碎,作戰成功,另一種是老坑是好人,唔收錢退返錢出黎,波有冇唔緊要,有野出返黎呢點已經係作戰成功,萬一波又冇錢又唔比,叫人查水表就可以,點走向都唔會失敗的作戰
"可以想像技安跟住的悲慘命運,但是用咁多錢好嗎,萬一攞唔返點算"
"你....有得用時光機,想賺錢有幾難,大雄先不說,你唔係冇發覺下話?"
"!!!我居然沒有想到"
"順便一提,我用時光機帶左一份報紙買股票,現家已經係呢個世界的首富了"
"請讓我做杉爺永遠的小弟!!"
(取得  技安的錢X1)


"杉爺,呀杉爺,之後到邊個呀?"
"唔,去老師屋企"
"老師嗎...杉爺你知老師的屋企嗎?"
"設定上老師是沒有設定屋企的,地作床,天作被,四海為家處處家"
"突然覺得老師好可憐,現在可是新年,冬天啊"
"咁邊果可憐我冬天都要著短袖衫褲,連老師都有長袖著,我地每到冬天就羡慕起老夫子了"
"小人失言,咁點搵老師呢"
"唔,只要在路上行走一定距離就會觸發的,設定上老師是用踩地雷的形式遭遇的"
"怎麼好像RPG咁...呀,真的出現了"
"哦,出木杉同學新年快樂,有冇好好溫書呀"
"......."
"出木杉同學,今次測驗成績又滿分了"
"......."
"出木杉同學?"
"叫我理事長"
"!!係係!理事長大人你你好!"
"理理事長!?杉爺?"
"剛才不是說了嗎?"
"...好似係?"(世界首富的事)
"老師,我想知道大雄今次的成績"
"係!!!回理事長,是零分分分分分~~~"
"同我加佢分"
"係!!!立即就改做100分!"
"....不對,不準改100分"
"係!!!理事長想要幾多分!"
"唔...咁就...同我改1分"
"係!!!立即就改做1分!"
"到底同大雄有幾大仇口呀杉爺~~~"
"你,由頭先開始係咁質疑我,想死嗎?"
"噫~~~小人不敢~~~"
"唔,一於咁,我同係猜包剪揼,係贏到就放過你,否則..."
"噫~~~大人饒命~~我上有80歲的大婆下有3歲的女僕要養"
"咳咳,咁就你同老師猜,贏到就放過你,老師,我命令你一陣出包"
"係!!!一陣我全心全靈出個包比理事長睇!"
"噫~~~不帶這樣的"
"予備,3,2..."
"....叮噹...你彈弓手"
"呀~~吾命休矣~~"
"....噗!....哈哈哈哈,嘻嘻哈哈哈...對不起,好很好笑,開玩笑而已"
"籣尼!?"
"好完美的剪,我截屏了,你果然會出剪"
"....貓平時收埋D爪好正常啫,雖然係機械"
"我仲一直以為你是狸貓"
"杉爺蝦人~~"
(取得 某人1分試卷X1  不可能的剪刀照片X1)

"不可能存在的BUG,只差最後一個了"
"杉爺,老師不行嗎"
"老師不行,佢戲份比我仲少,唔算主要角色"
"最後一個是?"
"通訊器準備好,去你屋企"
叮咚
"呀,出木杉君,你又來了,不過時間真係唔好呢,大雄仲未返喎"
"是嗎,大雄又不在嗎,真是可惜"
"我想大雄一陣就返黎,不如入黎坐一陣啦,叮噹快D招呼出木杉君"
"是,媽媽"
(我拖延時間,你快D去搵) (收到,杉爺)
"呀,大雄媽媽,我有D野想同你講,例如大雄今次測驗成績之類的"
"...咁麻煩叮噹你出一出準備茶點"
"係,媽媽"
於是叮噹潛入媽媽間房度番箱倒櫃
.........
.........
"這...這個是!!"
在另一邊
"大雄居然攞到1分,實在太感動了"
大雄媽媽淚流不止,的確是很感動....在各種意義上,出木杉甚是無奈
(太慢了,叮噹搞乜卵野)
.........
.........
(杉爺,杉爺,找到了,找到了)
(太慢了!!找到了甚麼)
(最新一期龍虎豹,係地板入面搵到,雖然唔係目標人物的BUG,但爸爸也算重要人物卦)
(...唔好同我講,你剛才一直在看書)
(先先毛咁茄樹!!)
(唉,我一陣想法脫身,你先清理好現場,再帶大雄過黎)
(收到)
"大雄媽媽,大雄媽媽,我諗大雄差唔多時候返,不如我再去佢房間等佢"
............
............
"杉爺,我回來了"
(取得 成人集誌X1)
明明是最新一期,但明顯比人揭返揭去的痕跡,出木杉也不多說甚麼,只是淡然一笑

"好了,7BUG思議事件的觸發條件已經達成,可以開始劇情了"
"杉爺終於要召喚神獸嗎..."
"我地去世界的扭曲點度進行召喚,位置..."
"就是這裡!!!"
出木杉手指指向,正是大雄房間對面的房間
"叮噹,你試過入去未?"
"講起黎真係未曾入過去,明明房間一直存在的話"
"大雄你呢?"
"未曾入過去主人..."
"大雄你開黎試下"
(涸涸)"推不開主人..."
"似乎上了鎖,杉爺"
"呢種門有鎖?叮噹你用隨意門試下,大雄你問你媽媽攞鎖匙"
.........
"不行,杉爺,入面是虛數空間,呢度連通唔到,一定要正規方式進入"
"問了媽媽,根本沒有鎖,所以沒有鎖匙主人"
"沒有鎖?我看看..."
"...你地兩個腦痿縮,扇門是用拉的,推當然推不開,看,拉開了"
"小人痿縮,杉爺威武"
叮噹把7大BUG道具放好,出木杉開始召喚了
"萬能的BUG神燈神破壞神,冇節操的你,懇請你修正這個冇節操的世界吧,現身啦!沉大C~~~"
呠,奇異的效果音同可疑的光影下,神終於出現了,但...
"失敗了!!!巴卡呐!!!"
雖然都是一面蠢樣,但神明顯是大雄的造型,而且開始周圍發射妒忌光線,世界開始崩壞,而不是修正...
"到底那裡出錯!!到底在那裡!!!我想要的只是見下父母個樣啫~~~~"
"本鹹書其實是我的只是睇完後偷偷藏在爸爸床單下面所以我的BUG重複了嘻嘻主人"
"你個不孝子~~~~~"

劇終

沒有留言:

張貼留言