2014年1月17日 星期五

日本福岡旅行DAY2

320蚊的房間
attachment
全個廁所都係亞克力,地板都係,一體成形工藝,實際上可以算是流動廁所,有電動洗C EYE功能,可以玩下,但千萬不要在公廁爽,你會後悔的
attachment
通櫃桶底,有網線,叉電器
attachment
attachment
冷.冷靜,自由行唔好浪費體力,嗯,對,要比錢買票的...
attachment
樓梯口有買票機...幻覺黎嘅,我見佢唔到,我見佢唔到
attachment
一出酒店門口,這裡的蔬菜類得別好食,本地人咁話
一早約左地產,已經在酒店門口伏我
attachment
行路去地產舖,位置在博多2丁目
attachment
我未食早餐,地產請我食,去左附近的咖啡店,厚三文治同檸茶,好似3X蚊
attachment
呢度就係,係度講解左一輪,確定去睇邊幾間樓,社長,分店店長,經紀,味皇4人去睇樓,不過首先大家先去稅理士同司法書士(會計師同律師)度研究鬼佬買樓的方案,所有人都係白老鼠,研究左一個鐘左右
attachment
第一間310萬円,位於天神外圍,表面回報13厘,80年樓,租比公司
attachment
第二間320萬円,位於赤坂附近,表面回報10厘,85年樓,有租金保証
attachment
第三間310萬円,位於香椎九州產大,表面回報13厘,90年樓,租比大學生
attachment
第四間280萬円,位於箱崎九州大學,表面回報15厘,好似是88年樓,租比大學生
attachment
第五間300萬円,位於博多運河城,表面回報14厘,74年樓,空室
attachment
睇左唔少時間,咁啱係運河城,社長就請食烏冬(主要是味皇唔食海鮮,所以應我要求改食其他)
attachment
叫左花枝天婦羅烏冬,話唔食海鮮,最後又叫左海鮮...魷魚好焾滑,好大舊,有幾舊炸蔬菜,湯係柴魚湯,社長說正宗應該要放炸蔥花食,但味皇自己就加左唐辛七味子
attachment

食完返地產舖,確定買邊層樓,同研究可以使用那些財技,非本意地,4人由下午研究到成夜晚9點,咁就一日
買樓準備文件,要一兩日,最快後日簽約,時間緊迫
地產請我食晚飯,包左我3餐,但因要立即準備文件,所以只有經紀同我去

去左3丁目的居酒屋
attachment

經紀點左博多名物もつ鍋,原來所謂的もつ鍋,就是大腸火鍋,味皇個人就不是太接受了,材料有蔥,黃芽白,紅羅白,大腸,中間在港澳很少見的材料,是牛蒡
attachment
在居酒屋點菜是非常重大的問題,冇圖是主因,而燒肉串一般是在居酒屋先有的,同港澳只有雞肉雞骨等不同,日本的燒肉串品種繁多,唔識日文生字的話會叫到各種燒內臟,至少都是味皇未見過的生字,甚至點叫都唔知
因此...
attachment
自己篤,有曬編號,對唔識講的外國人來說是很方便的功能,不是很多舖頭有的
attachment
叫左幾串,同一D炸野,由於唔飲酒,於是篤左烏龍茶,呢餐肯定唔平
由於是唔駛我比錢,三餐都咁好味

同留學生經紀吹水,開始訴苦,日本人唔識變通,有賺唔賺,同中國人的思考方式點唔同點唔同,加班加到冇日冇夜,中國留學生係日本做左D乜引起公憤,白老鼠味皇是何等珍奇云云

呢日全日都陪地產,完全沒有行程

沒有留言:

張貼留言