2014年1月7日 星期二

返兜晨鳴

昨日以3.31返兜8500股晨鳴,停左兩個幾月交易後再次重新下海
現家的晨鳴應該有幾個賣點:1.PB低 2.回購令淨值增加 3.閒置產能多 4.紙價升 5.槓桿高 6.樹林種左幾年,開始鋸得(尤加利樹)日本地產已經收到第一份租金了,說想要的可以現在就匯過來,但預定計劃是一季一匯的,以節省手續費,最近彈左較多閒人比日本地產,果邊亦甚是感動,建議味皇是否可轉職成傭兵,佢地再按任務提供回血藥水,說識字會睇任務欄的角色不易搵
反正將來味皇也準備辭職的,有外快搵還是值得考慮的,做無良AA又好,稿費小偷又好,不良書籍作家又好,似乎做量地官不錯,可以攝下灶?
唔駛撈之後,要做甚麼?這並不是很多人有認真想過的東西,因為多數人認真想的地方仍在如何唔駛撈的果部分,始終社會上有80%的人營營役役,剩下的20%...拿綜援...?
父幹即成功,幹父做勞工,味皇有個打牛工的父親,自己亦要打牛工,工字不出頭,結果靠副業打救,不過總算也經過營營役役的階段
勞役改造後,想要點生活呢?如果可以住大屋(唔駛自己掃),行街唔駛用腳(唔駛自己泊),坐度有錢收(唔駛自己打理),名聲值自升(自動轉賬去慈善),出入有3P(左右都係港姐),活到107歲(仲未懞),咁先係人上人,人上仙
如果掉轉係港澳果兩位首負,香左都未必有人RIP
龜仙人有好報,RIP

D新晉港姐都比人包走曬,呢度都冇曬港姐,睇黎連我都冇港姐去幻想
你可以用吹氣公仔黎幻想嘅,不過像真程度只有百分之八十咋噃
吹氣公仔?
係中國製造嘅,你有足夠強的意志,我諗你可以利用得到嘅
呢次係你表現你能力的好機會,你要好好利用佢呀
是.........完成度百分之八十...

像真度百份之八十?你聽邊個講架?吹氣公仔已經係全部仿製好啦…隨時可以啪啪啪架咁,點解我會冇反應嘅呢?
咁又唔一定會有反應嘅…工口嘅嘢你唔會明架啦…
頭先你話我可以用意志力黎控制,唔知我掂唔掂呢
唔知你的YY能力去到咩野程度,我都唔可以判斷呀
係咩,你都幾老實呀吓
對唔住呀,乜水,我唔係安慰你呀,不過我諗你一定可以搞掂佢嘅
多謝你,唔該呀

龜仙人香左?點會咁架

沒有留言:

張貼留言