2013年9月27日 星期五

四十大板

大雄:"狸貓,你要幫我"(抱著蘿蔔腳痛哭流涕)
藍貓:"誰是狸貓,雖然我唔似貓唔係狗,但我也是能夠解答三千種問題的藍貓就是我了"(一腳伸開)
藍貓:"說,又想點"
大雄:"說來話長..."
(話說技安要將佢間八百半上市,問我同阿福有冇問題
技安:"你地話有冇問題呢"
雄,福:"唉?"
技安:"我咁英明神武, 一定冇問題呢"
雄,福:"唉唉?"
阿福:"技安咁英明神武, 一定冇問題"
大雄:"唉唉唉?"
技安:"大雄你敢質疑有問題?!"
大雄:"唉唉唉!")
大雄:"結果最後要我拍心口條毛黎保證上到市,唔係唯我事問"
藍貓:"樣衰唔係你錯,走出黎現世就是你不對了,大致情況估到了,上市唔難,但技安想上市後都仲要全部的控制權吧"
大雄:"就是就是,佢的東西是佢的東西,別人的東西也是佢的東西"
藍貓:"寫上名字就行了,無人要的東西上面有誰的簽名就是物主嘛,例如我在你條X度寫上技安個名,咁條X就不屬於你了"
大雄:"不對!就算不簽名,別人條X也是技安的私有物!不對不對!為什麼我條X會是技安的私有物!說到底我會比你寫野上去咩"
藍貓:"切,明明不是新八"
大雄:"技安威脅火星人,說不從佢的話,就唱破喉嚨,沒有人會阻止佢去地球上市"
藍貓:"地球很危險,快回火星吧,我指監管"
大雄:"但是大話已經放出黎,食回頭草面子又放不下,要跪玻璃360度反轉再反轉求佢先得"
藍貓:"咁你咪跪玻璃360度反轉再反轉求佢囉"
大雄:"點解要我跪玻璃360度反轉再反轉,監管的又不是我"   "反正最後跪玻璃360度反轉再反轉的角色都是你"藍貓說
大雄:"我錯了,藍貓大爺唔好咁淘氣啦,教壞細路就唔好,技安上唔上到市唔關我事,我想要嘅只係可以忽悠佢的方案"
藍貓:"唉"
隨後來四次元內褲中搜尋
藍貓:"萬能人型觸手君!"
大雄:"呢壇野冇乜用?"
藍貓:"投票時如果出面人數少,可以用用舉手表決,有萬能人型觸手君的話,舉手投票絕不會輸"
大雄:"如果出席人數多呢?"
藍貓:"可以把萬能人型觸手君的觸手烤來分比大家食,嘎嘣脆,魷魚味"
大雄:"能有這個意義的萬能嗎!說到底這個觸手能食嗎?!明明上面沾上可疑的液體,食了會懷孕吧!不對不對!觸手的口味我不想知,我是說出席人數多要用乜方法處理!"
藍貓:"唔,呢個比較復雜,唔知講你聽唔聽得明,不,以你一定聽唔明,姑且透露下啦"
不知何時,藍貓戴上了一個全白的眼鏡,道貌岸然,兩手指交叉作托鰓狀,但由於沒有手指而作了肉酸托鰓狀,氣氛變得詭異,大雄不覺吞了過量口水,"咳咳咳"
藍貓:"股權補完計劃"

在民主制度下,少數股從多數,即是100人的圈子入面,佔51人的社團可以強暴餘下的49人,而51人的社團中只要控制當中26人的多數派就可以統一社團的行動,收買26人並不困難,自己的親朋友佔1/3,自己的影分身佔1/3,同自己有利益關係的佔1/3,事先安排下就可以
將100%的股權分為ABC三家公司持有,加上公眾,各佔1/4,A持有B51%及C26%股權,B持有C25%股權,C持有A49%股權,如此一來,A公司有(1/4X51%+1/4/X26%+1/4X25%)X51%=13.005%(可能會計錯,但不影響理解原理)
即是說A公司的董事長最低可以以13.005%的股權去控制BC兩間子公司,即使ABC將手上多餘的股票賣出去,只要A公司在手,話事權賣唔走

藍貓:"就是這樣"
大雄:"哦哦哦,雖然不明白,但好像很厲害的樣子"
藍貓:"原話講比技安聽可以了"
藍貓:"仲有...記得帶走埋萬能人型觸手君"

沒有留言:

張貼留言