2012年2月18日 星期六

唐伯父點收科

(唱)
唐:我約定娥姐,去後欄種花  
唐:若然碰到嬌妻,亦唔鬼怕
唐:若然係,碰到佢,多數要捱罵
唐:被仇人,尋樂下,早被,敲甩隻大牙
(白)
唐:呢次挖得深得滯,弊弊都冇咁弊,好姐姐,快D黎救我
 
(唱)
唐:頭暈,頭暈,成班怪物何其皮痕,房間裡面也要過問,成天怪物何能寧神,逼將佳釀當成菌
妻:叫你說話謹慎,公關推出壓陣,衣家逼我見人,政助唔理,激鬼氣
唐:出低大麈嚇壞人,我踎底起身見頭暈,偷雞挖田我慎苯,幫忙咪當我老襯
(白)
唐:你啃左佢啦
妻:我唔啃
唐:我求你啃左佢啦
妻:你退選唔得咩
唐:君要臣選,臣不得不損呀
 
(唱)
妻:呸,豬頭可笑人也癲,你咁風流駛用人擋劍呀
唐:我雖然滑頭,冇比人地見呀
妻:你呢種衰人,面皮硬過磚
唐:我地似雙飛燕,掘氹你來填
妻:你為人只有禮義廉
(白)
唐:小生彬彬有禮,忠義為懷,廉潔自持架小姐
妻:你以為我係讚你噃
唐:你話我禮義廉,仲唔係讚我
妻:我話你無恥呀
唐:你係都唔啃隻死貓下話
妻:唔啃
唐:咁我叫個仔啃
妻:...好,我啃

沒有留言:

張貼留言