2013年5月25日 星期六

第5名

味皇:耶!72分創紀錄耶!
利維:顫抖吧!凡人!我們也是強隊
味皇:可是第5名呀
利維:那是黑哨,年年都黑
味皇:全年連一粒十二碼都冇是否前無古人呢?
利維:自古槍兵幸運E呀
味皇:人地馬刺係槍兵我地又係槍兵,佢地有柏加我地又有柏加,成績差咁軟
利維:睇迪士尼卡通片,主角老鼠永遠只靠運氣就可以令貓出現各種失手,人地弓兵幸運爆燈,而勝利又內定左比大邪神..
味皇:我話軟呀,前面一個黑又矮,一個黑又軟,犯規我地最少,比人犯就最多,仲要做邪神的C+雞,話說老隊長退休,打後衛成世人居然連一張紅牌都冇攞過,確實奇芭
利維:傳奇球員在隊中退休,是我們的光榮
味皇:那又是,我們小球會都有京治,連大紐卡都有老味神,而隔離一個都冇...喂,咪轉移話題
利維:今年會好好多了,話曬大邪神退位,球證應該會公平D,我地有主動權!
味皇:主動你妹!啊,熱刺,你的名字叫新條直輝...
利維:新條直輝好,新條直輝係人氣角色
味皇:啊,新條直輝,你的名字叫無冠...
利維:咳...請,請不要這樣說,新條好可憐的,我地都係4年啫,隔離蘭度咪仲加...
味皇:不要一百步笑五十步,你有幾多次跑得贏蘭度架
利維:次次都係臨衝線壞車,或者無辜比人撞,或者架車比人做手腳,新條直輝都唔想架
味皇:邊個話要你跑贏架,賣萌呀!賣萌,新條直輝就是賣萌的,靠個樣搵食架,反正都是贏不了,要人氣就是要個人特色
利維:...我不知如何回應
味皇:不知如何回應的時候,微笑就可以了
利維:(微笑)咁應該要點做一個合格的新條直輝呢?
味皇:唔...卡蘭積卡,哥魯卡,古迪仙尼,賓利,球霸都比你賣走左,我地既魅力值降到史上最低水平...不如咁樣,你就改變風格,紳士變痴漢,發癲的大叫"冇人可以開在我前面!",成為人型推土機,推倒見到的所有人
利維:喂喂,好古典的角色,赤木軍馬呀
味皇:我要衝線,唔係我要脫腳,反正樣已衰,索性變猛豬突進型啦,反正新條同赤木差唔多一樣樣
利維:我不容許有人靚仔過我!
味皇:終於講出心裡話嗎,睇你一面弱氣受的樣子,難怪比那腹黑攻同傲嬌攻克得死死的
利維:一面受的樣子!(打擊)
味皇:我要青瓜!唔要香蕉!軟的同的換左佢,球證同我通通佢
利維:有乜好青瓜啱口味架
味皇:昆士柏超士的後衛尹錫榮同安奴夏可以低買高賣,前鋒以前曼城個卡西度同雷丁個普恩耶克又平好肉,係莫斯科火車頭,如果巴爾打前鋒就買賓菲加個加坦或者車仔個馬連頂佢個位,以前黑貓的基恩同多仔個巴里奧斯就人工高就養唔起啫,孔卡應該冇問題啦,想要後生就係華倫度拆骨就係
利維:喂,邊度係青瓜呀,個個都咁岩蠶,分明似苦瓜啦
味皇:想做新條直輝唔該買返上年比你賣走果班,唔係就疉埋心水做赤木軍馬

沒有留言:

張貼留言